-Koura-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Feral Druid apply(Hyväksytty)

Siirry alas

Feral Druid apply(Hyväksytty) Empty Feral Druid apply(Hyväksytty)

Viesti  Guest La Joulu 13, 2008 9:35 pm

Morjens!
Olen 16-vuotias poika Hämeestä. Wowia olen pelannut yli kolme vuotta. Kokemusta löytyy kaikista TBC raideista ja instoista mutta Pre-tbc en ehtinyt raidata yhtään. Wotlokis Naxx-10 cleared sekä Satharion 25-man, jonka vedimme killan kanssa 20-man Wink .
Omistan kolme lvl 70 hahmoa (Warru,druidi ja mage). Kaikki hahmoni ovat Darkspear EU realmilla. Olen siis migraamassa druidini (Soulessed Ravencrestille jos apply hyväksytään. Druidin spec on tällä hetkellä Feral.
Pelaan tällä hetkellä noin 4-6 tuntia päivässä. Lukio vie pelaamiselta tosin paljon aikaa.. Tällä aikataululla pystyn raidaamaan noin 4-5 raidia viikossa.
Aiempia kiltoja on Bankai,Strife,Application Declaned,Routa ym. Kaikki siis Darkspearilla.
Ventrilo ja TS ovat tuttuja ja micci löytyy.

Guest
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Feral Druid apply(Hyväksytty) Empty Vs: Feral Druid apply(Hyväksytty)

Viesti  Vieraili La Joulu 13, 2008 10:16 pm

Guest kirjoitti:Pelaan tällä hetkellä noin 4-6 tuntia päivässä. Lukio vie pelaamiselta tosin paljon aikaa.
Eivätkö nuo lausunnot ole ristiriidassa keskenään? tongue

Ravencrestille olisit migraamassa, tiedät kai realmin suuren pelaajamäärän aiheuttamista lag -ongelmista?

Invaillaan sitten jos tänne kuitenkin päädyt. Trialille pääsee kuiskailemalla pelissä minulle tai vaihtoehtoisesti (Gershee,Grythor,Rendall) Smile

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa