Feral Druid apply(Hyväksytty)
Sivu 1 / 1
Feral Druid apply(Hyväksytty)
Morjens!
Olen 16-vuotias poika Hämeestä. Wowia olen pelannut yli kolme vuotta. Kokemusta löytyy kaikista TBC raideista ja instoista mutta Pre-tbc en ehtinyt raidata yhtään. Wotlokis Naxx-10 cleared sekä Satharion 25-man, jonka vedimme killan kanssa 20-man .
Omistan kolme lvl 70 hahmoa (Warru,druidi ja mage). Kaikki hahmoni ovat Darkspear EU realmilla. Olen siis migraamassa druidini (Soulessed Ravencrestille jos apply hyväksytään. Druidin spec on tällä hetkellä Feral.
Pelaan tällä hetkellä noin 4-6 tuntia päivässä. Lukio vie pelaamiselta tosin paljon aikaa.. Tällä aikataululla pystyn raidaamaan noin 4-5 raidia viikossa.
Aiempia kiltoja on Bankai,Strife,Application Declaned,Routa ym. Kaikki siis Darkspearilla.
Ventrilo ja TS ovat tuttuja ja micci löytyy.
Olen 16-vuotias poika Hämeestä. Wowia olen pelannut yli kolme vuotta. Kokemusta löytyy kaikista TBC raideista ja instoista mutta Pre-tbc en ehtinyt raidata yhtään. Wotlokis Naxx-10 cleared sekä Satharion 25-man, jonka vedimme killan kanssa 20-man .
Omistan kolme lvl 70 hahmoa (Warru,druidi ja mage). Kaikki hahmoni ovat Darkspear EU realmilla. Olen siis migraamassa druidini (Soulessed Ravencrestille jos apply hyväksytään. Druidin spec on tällä hetkellä Feral.
Pelaan tällä hetkellä noin 4-6 tuntia päivässä. Lukio vie pelaamiselta tosin paljon aikaa.. Tällä aikataululla pystyn raidaamaan noin 4-5 raidia viikossa.
Aiempia kiltoja on Bankai,Strife,Application Declaned,Routa ym. Kaikki siis Darkspearilla.
Ventrilo ja TS ovat tuttuja ja micci löytyy.
Guest- Vierailija
Vs: Feral Druid apply(Hyväksytty)
Eivätkö nuo lausunnot ole ristiriidassa keskenään?Guest kirjoitti:Pelaan tällä hetkellä noin 4-6 tuntia päivässä. Lukio vie pelaamiselta tosin paljon aikaa.
Ravencrestille olisit migraamassa, tiedät kai realmin suuren pelaajamäärän aiheuttamista lag -ongelmista?
Invaillaan sitten jos tänne kuitenkin päädyt. Trialille pääsee kuiskailemalla pelissä minulle tai vaihtoehtoisesti (Gershee,Grythor,Rendall)
Vieraili- Vierailija
Similar topics
» Knubbles - Feral Druid(Hyväksytty)
» Druid - Turuk(Hyväksytty)
» Makootes 80 Druid(Hyväksytty)
» Holy Paladin lvl 80(Hyväksytty)
» Paladin, lvl 80 - Lolbubble(Hyväksytty)
» Druid - Turuk(Hyväksytty)
» Makootes 80 Druid(Hyväksytty)
» Holy Paladin lvl 80(Hyväksytty)
» Paladin, lvl 80 - Lolbubble(Hyväksytty)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa