-Koura-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Druid - Turuk(Hyväksytty)

Siirry alas

Druid - Turuk(Hyväksytty) Empty Druid - Turuk(Hyväksytty)

Viesti  Turuk Ke Marras 26, 2008 12:46 am

Terve

Olen 17-vuotias kaveri Helsingistä. Kouraan haen, koska raidaamaan olisi halu päästä ja koska täältä nykyisestä killasta aikoo porukka ilmeisesti Kouraan hakea. Ainoa raidikokemukseni on WoTLKin betasta naxx(10man) lukuunottamatta kellyä, sekä 10 ja 25man vaultit, jos vaulttia voi edes varsinaiseksi raidiksi kutsua. Ohjeiden ja palautteen kuunteleminen ei tule tuottamaan vaikeuksia, joten en usko että raidikokemattomuus tuottaa ylitsepääsemättömiä ongelmia.

Vaikka raidikokemus puuttuukin, olen pelannut wowia melkein 3v elikkäs en ihan aloittelija kuitenkaan ole.

Käytän lähes koko vapaa-aikani WoWin parissa, eli voisi sanoa että olen melko aktiivinen. Raideille osallistuminen ei tule tuottamaan ongelmia. (Joitain päiviä saatta olla jolloin en ehkä ennätä ennen klo 18 alkaville raideille.)

Tosiaan nykyinen kilta on Insane Asylum. Aikasemmat killat ovat lähinnä olleet levelauskiltoja.

Druidia pelaan, ja olen kuullut että feral dpslle olisi tilaa, mikä kelpaisi minulle mainiosti. Toisaalta voin myös ruveta restoksi jos kilta semmoista tarvitsee.

Geari on tosiaan vielä vähän vaiheessa ja sitä olisi tarkoitus hommata heti kun tiedän, että millä specillä jatkan.

Turuk
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Druid - Turuk(Hyväksytty) Empty Vs: Druid - Turuk(Hyväksytty)

Viesti  Gershee Ke Marras 26, 2008 1:38 pm

kiitos hakemuksestasi, käsittelemme sen mahdollisimman pian.

ota minuun yhteyttä pelissä jos haluat nopeuttaa prosessia.

gershee -head officer-

Gershee

Viestien lukumäärä : 28
Join date : 16.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa