Level 80 DK(Hylätty)
2 posters
Sivu 1 / 1
Level 80 DK(Hylätty)
Tuo äskeinen oli 'hieman' väsyksissä tehty ja naurettavan lyhyt Okei no tässä pitäisi olla kaikki tarvittava tieto:
Ikä: 16
Nimi: Rukinen ja irl Niko
Kokemus: Kaikki azerothin norm 5 man instat menty, myös raidit kuten onyxia, molten core, blackwing lair ja muuta. Burning crusadesta samoin kaikki instat ja heroic tasolla myös raidit kuten karazhan, zul'aman, gruuls lair, bt noin 2/4 ja ssc.. WoTLKista oon heroja mennyt suuurimman osan, muutamia vain puuttuu ja raideista ainakin naxx (25man) ainakin 3/5 läpi + chamber 10 ja 25 man.
Aktiivisuus: pelaan ainakin 6-7h arkisin, viikonloput melkein kokonaan aamuöihin pelailu ei ole sillon ongelma. Arkisin en voi oikeastaan kuin 11 mutta mikäs pakko sinne raideihin silloin on pakko tunkea.
Aiemmin olen ollut useassakin melko hyvässä killassa mm. Illidan kaadettiiin (laughing skull serverillä) jaksa tässä nimiä luetella.
Käyn koulua, 9-15:00, muutamia harrastuksia on mutta niitä vain harvoin (about jokatoinen viikko) johon menee hieman aikaa mutta se tuskin paljoa haittaa. Itä suomesta olen, ja venttikin löytyy.
Pahoittelen tuota edellistä aihetta
Ikä: 16
Nimi: Rukinen ja irl Niko
Kokemus: Kaikki azerothin norm 5 man instat menty, myös raidit kuten onyxia, molten core, blackwing lair ja muuta. Burning crusadesta samoin kaikki instat ja heroic tasolla myös raidit kuten karazhan, zul'aman, gruuls lair, bt noin 2/4 ja ssc.. WoTLKista oon heroja mennyt suuurimman osan, muutamia vain puuttuu ja raideista ainakin naxx (25man) ainakin 3/5 läpi + chamber 10 ja 25 man.
Aktiivisuus: pelaan ainakin 6-7h arkisin, viikonloput melkein kokonaan aamuöihin pelailu ei ole sillon ongelma. Arkisin en voi oikeastaan kuin 11 mutta mikäs pakko sinne raideihin silloin on pakko tunkea.
Aiemmin olen ollut useassakin melko hyvässä killassa mm. Illidan kaadettiiin (laughing skull serverillä) jaksa tässä nimiä luetella.
Käyn koulua, 9-15:00, muutamia harrastuksia on mutta niitä vain harvoin (about jokatoinen viikko) johon menee hieman aikaa mutta se tuskin paljoa haittaa. Itä suomesta olen, ja venttikin löytyy.
Pahoittelen tuota edellistä aihetta
Rukinen- Vierailija
jee
dK:t on kovii!
Viimeinen muokkaaja, Yours pvm To Joulu 25, 2008 6:26 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : jep)
Yours- Viestien lukumäärä : 3
btw
Muita charruja mul ois sit
Mage lvl 71
Druid lvl 70
Warlock lvl 70
Shaman lvl 72
Hunter lvl 70
DK level 80
Warrior lvl 71
Eli oon kokenut muutaman classin, pelannut ~3v. Allyjä noin puolet
Mage lvl 71
Druid lvl 70
Warlock lvl 70
Shaman lvl 72
Hunter lvl 70
DK level 80
Warrior lvl 71
Eli oon kokenut muutaman classin, pelannut ~3v. Allyjä noin puolet
Rukinen- Vierailija
Vs: Level 80 DK(Hylätty)
Jees ikävä kyllä sama vastuas kun edellisenkiin hakemukseen,eli ei kiitos.
Onnea jatkoon ja killan etsimiseen.
Onnea jatkoon ja killan etsimiseen.
Similar topics
» Kilta Hakemus(Hylätty)
» 71 lvl resto ruippa (hylätty)
» pyyntö kiltttaaan(Hylätty)
» Gefron - Warrior (Hylätty)
» Muano lvl80 warrior(Hylätty)
» 71 lvl resto ruippa (hylätty)
» pyyntö kiltttaaan(Hylätty)
» Gefron - Warrior (Hylätty)
» Muano lvl80 warrior(Hylätty)