-Koura-
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Priest 77lvl - Celandra(Hyväksytty)

Siirry alas

Priest 77lvl - Celandra(Hyväksytty) Empty Priest 77lvl - Celandra(Hyväksytty)

Viesti  Celandra Ke Marras 26, 2008 12:08 am

Heipä hei, olen Tiia, 18-vuotias wowittaja Uudeltamaalta.
Raidikokemusta on Karasta, Maggysta ja Gruulista, eli ei mitenkään kovin kehuttavasti, mutta olen innokas ja aktiivinen pelaamaan.

Olen accountin alkuperäinen omistaja, aiemmin pelasin demonology warlockilla ja feral druidilla. Warlock on juuttunut 70 levelille, druidi taas jonnekkin 50 tienoille.
Priestin speccinä toimii disc/holy ja mieluiten pelaisin juuri healerina, mutta jos tarvetta on, olen kyllä valmis respeccaamaan.

Geari on tällä hetkellä rare-epic, ainoastaan trinketit ovat greenejä. Armorysta pitäisi löytyä, rekisteröitymättömänä käyttäjänä en voi lisätä suoraa linkkiä tähän..

Raideja ajatellen ainoa huono päivä on harrastusten vuoksi tiistai, kaikkina muina päivinä pitäisi raidaamisen/muun pelaamisen onnistua.

Aikaisempia kiltoja ovat mm. Pretoriaanit, Pandamic pixels + muutama levelauskilta, nykyinen Insane Asylum.

Celandra
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Priest 77lvl - Celandra(Hyväksytty) Empty Vs: Priest 77lvl - Celandra(Hyväksytty)

Viesti  Gershee Ke Marras 26, 2008 1:37 pm

kiitos hakemuksestasi, käsittelemme sen mahdollisimman pian.

ota minuun yhteyttä pelissä jos haluat nopeuttaa prosessia.

gershee -head officer-

Gershee

Viestien lukumäärä : 28
Join date : 16.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa